Semihbebek1 Emziriyorum eğer huysuzsa mama veriyorum gazını çıkarıp yatıyorum sola dönük olacak şekilde bir müddet sonra çok kusuyor ağzından burnundan ben mi hata yapıyorum bir şeyde yoksa bu normal mi 🥹
Yesimgulcakir Semihbebek1 reflü olabilir , alerji olabilir .Genelde fışkırtarak kusmak bunlardan oluyor
Kuzeysmommmmm Oğlumda bağırsak tepkimeli inek sütü alerjisi çıktı hipp verdiğimde hep kusuyordu. Alerjik mama deneyin bir de isterseniz
Bushramila Kuzeysmommmmm ben de hipp mamasını kullanıyorum ama ilk kullandığımda bir buçuk aya kadar hiçbir şey yaşamadık iki haftadan beri her yediğinde çoğu zaman kusuyor alerjik mi sizce sonradan olabilir mi
Kuzeysmommmmm Bushramila şu an kullanmıyoruz küçükken veriyordum evolvia rp1. Ama aptamil pregomin var o daha iyiymiş sanırım doktorunuza danışabilirsiniz