Kızlar bazı sebeplerden dolayı antidepresan kullanmam lazım en hafifini yazdım süte çok az karışıyor ama aldıktan sonra 8 saat emzirmemen gerekiyor dedi kızım 14 aylık 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum çok ta meme düşkünü hiç biberon vs mama kullanmadık bu zamana kadar o emzirmedigim saatlerde mama versem bu yaştan sonra alırmi acaba yemek dışında meme yerini tutucak ne yapabilirim lütfen yardımcı olun