Berfin4720 Damlaayk emzirdiğin için değilde senin için iyi değil daha tam anlamıyla iyileşmemişsin 1 ayda iyileşmiyorsun sağlığın açısından açıkçası önermem
2cocuk1kopek Damlaayk bebişle ilgili değil ama sizin sağlığınız için 40 ınız çıkınca bir doktora danışıp öyle girin bence.
Defnem23 Damlaayk canım inanma onlara sen senin vücut ısındaki ley masıl soğusun. O zmn çişimizde soğurdu soğumuyor yani 🤣🤣
sadekahve_bitter Damlaayk normal için belki Dr izin verebilir doğum yaptığın Dr danış bence en güzelini o söyler