Anneler merhaba, 9 buçuk aylık kızım var ve sadece anne sütü ve ek gıda alıyor ama ek gıda alımı da pek iyi sayılmaz. Ben açıkçası emzirmeyi hic sevemedim hatta 7 aylıkken mama verdim belki ona alışır memeyi bırakır diye ama içmedi istemedi. Ben yaşında bıraktırmak istiyorum ama böyle erken bırakanlar var mı merak ediyorum varsa eğer nasıl bir beslenme düzeni oluyor? Çünkü mama içmiyor yani formül sütten bahsediyorum.
Bilgilendirirseniz sevinirim