Berivan6161 Merhaba kızlar adetim 3 gün geciktiğinde kan verdim 1.20 yani gebelik çıkmadı. Bugün 7. Gün oldu hala adet olmadım acaba erkendi diye kanda çıkmamış olabilir mi?
Nrgngr Berivan6161 düzensizlik olabilir benimde çok düzensiz oluyor kaç defa test yaptım bilmiyorum ama hep negatif artık bıraktım test yapmayı adet düzensizliği diyip geçiyorum 😂😂
Berivan6161 Kubra226 bende 10 günü bulursa tekrar kan vericem bazı yerlerde geç döllenme olunca erken çıkmayacağı yazıyor
Berivan6161 Kubra226 evet 1 ay sonra düzene girmişti iki sene oldu doğum yapalı hep düzenlidir 1 gün oynarsa oynar