Kızlar öncelikle merhaba 🌸 oğlum bu ay 18.ayını dolduracak gece beslenmesini kesmiş değiliz normalde 1 kere falan uyanırdı gece fakat birkaç haftadır 3-4 kere uyandığı oluyor emmek için 🫠 acıktığından dolayı olduğunu da düşünmüyorum zaten sütüm baya azaldı artık sadece emmek için emiyor gibi geliyor bana memeyle büyük bi bağ kurdu bu aralar zaten bana da aşırı düştü benden başka kimsede durmuyor oyalanmıyor kısacası gece beslenmesini kesmek ve emzirmeyi de kademeli bir şekilde azaltmak istiyorum çünkü uyku kalitesinin azaldığını düşünüyorum bilmiyorum sizin görüşleriniz ne bu konuda? tavsiyeleriniz varsa alabilirim 😌