Kızlar benim ev sahibim ağustosta zam yapma hakkı varken herkes yapıyor diye aryp Şubat ayında zam yaptı geçen sene bu senede Şubat ayında yaptı yani böyle olunca sözleşmesini kendisi şubata çekmiş oldu değilmi şimdide aramış sen agustosta oturmuştun o yüzden sozlesmen bitiyo çık diyo böyle bir hakkı varmı zammı Şubat’ta yaptı