Ben oldum doğumdan önce önce olmuştum ben bir sorun yaşamadım ama sonrasında bir süre özenli bir bakım istiyor bir süre bir şey kaldıramıyorsun kollarını yukarı kaldırtmıyorsun kremler var onlar sürülmesi gerekir sonrasında 1 2 ay dikkat et ağrın olmaz benim hiç olmadı ama bebeğin kaç aylık ya da kaç yaşında kendi kendini bakamıcak durumdaysa senin ilgilenmen gerekir bu sefer dikişlerin iyileşse bile ağrın olur çocuk kucaklamak bir süre dolu tencere bile kaldırmak yasak çünkü ben o yüzden hamile kalmadan 1 buçuk sene önce felan olmuştum