Merhabalar, normal doğum yaptım ama epidural de oldum. Doğumdan sonra bacaklarımda çok ağrı oluyor. Çömeldiğimde yerimden kalkamıyorum. Bacaklarım dizlerim tutmuyor gibi güçsüzleşmiş gibi. Uzun oturduğumda desteksiz koltuktan bile kalkamıyorum bazen. Benim gibi olan oldu mu? Ve neden oluyor acaba? 😔