Deniz06 Doktor doğumdan 1 yıl sonra gel demişti. 10 gün geçti üzerinden ama ben daha cesaretimi toplayıp gidemedim. Size nasıl yapılmıştı? Açıklık var mı diye baktıkları gibi mi oluyor?
yagizinannesiiiiiiiiii Deniz06 hayır öyle olmuyor çok kısa bi işlem saniye suruyor korkmayın ben doğumdan önce yaptırmıştım bu testi. Çok kasmistim kendimi hiç bişey yok :)
Mlk16 Deniz06 hayır çok daha kolay bi sürüntü alıyorlar yani ordaki ıslaklıktan çok basit hiç hissetmiyorsunuz açıklık var mı diye bakarken acıyor bu acımıyor korkmanıza gerek yok ben daha hamilelik düşüncesi olduğunda gittim yaptılar
Deletedmom_79 Deniz06 açıklık baktırmadım bilmiyorum ama kulak çubuğu kadar incecik bişeyle sürüntü kalıyor. 10 sn sürüyor sadece
Sebusebu Deniz06 penis seklinde ve boyutunda olan aparatı vajinaya koyuyor. Ufak fırçayla sürüntü alıyor covid testi gibi sonra işlem bitiyor 1 dk anca sürüyordur hiç acısı zorlama filan yok ben 4-5 kere vermişimdir korkulcak birşey değil
Deniz06 yagizinannesiiiiiiiiii Mlk16 Deletedmom_79 yasmiiina Sebusebu okuyor Teşekkür ederim yanıtlarınız için. Peki kadın doğum bölümünden randevu alıp gitsem yaparlar mı bilginiz var mı
Deniz06 Mlk16 açıklık var mı diye bakarken hiç acımamıştı. İnşallah bu da acımaz ondan daha kolay bir işlemse dediğiniz gibi
Deletedmom_79 Deniz06 prob’a takılan prezervatiften mi bahsediyosun? Vajinal muayene yapmayacak ki onu kullansın. Tek kullanımlık cımbız gibi bi aparatla hafifçe aralayıp o aralıkan çubukla örnek alacak
yasmiiina ay benim açıklığıma bakılırken ağlayacaktım neredeyse 😂 bunda hiçbir şey yok çok kısa sürüyor ve acımıyor kendini kasma yeter
okuyor Deniz06 40 muayenesinde alinmisti. Açıklık bakılmasının yanında sinek ısırığı gibi bir şeydi. Anlamadan bitti.
Deniz06 Maviim devlet hastanesinde kadın hastalıklarıve doğumdan randevu aldım Orada yaparlar bu testi değil mi?