Mrvemom eskiden iz cikmayayinca yeniden yaparlarmış artık oyle bişey yok mus önemli olan vurulmuş olmasıymış hatta annem sordu iz çıkmazsa ne yapalım diye hemşire dedi teyze o sizin döneminizde artık vurulmuş olması yeter dedi ☺ birde 1 yaşına kadar hiç bir iz cikmayabilirmis