Merhabalar biraz sohbet edelim mi..
İlk bebeğim yarın tam 1 aylık olacağız, çok güzel bir duygu annelik ama bana çok zor geldi kendimi hep suçluyu yorum biraz ateşi var gibi hep böyle geçecek buyuyene kadar biliyorum ben çok zorlandım yüreğim titriyor bişey olacak diye bi tane daha düşünmüyorum sizde oylemisiniz.. çok güzel fakat çok büyük sorumluluk bilmiyorum fikrim değişir mi sizce daha çok yeni olduğum için mi böyle düşünüyorum..