Mtbuaaa Henüz minnacıktır tabi keseyi görseniz içiniz rahat ederdi orda haklısınız ama randevu yoksa geldiğinizde gidersiniz. Üşütmemeye, denize girecekseniz fazla durmamaya(enfeksiyon riski açısından) dikkat edersiniz zaten tecrübelisiniz, iyi tatiller 🌸