Artık sinirden stresten ağlıyorum. O kadar bunaldım.
Bebeğim mama içmek istemiyor sütüm zaten yok. Her mamayı deniyorum ama yok yani,
6 aylık oğlum, kilo da almıyor artık. 6,5 kg da kaldı. Doktorlar surekli zayıf diyorlar. Doğum kilosu 3290 Gr.
3 saatte bir veriyorum içmiyor, 4 saate gectim yine yok.
Acıksa ağlar diyorum akşama kadar aç birakmasam ağlamaz gibi. Napacagimi şaşırdım kaldım artık. Hiç mi beslenmek istemez bir bebek.
Yok içmiyor yani, 30 CC falan içip bırakıyor.
Hastalanacak bı şey olacak diye korkuyorum artık. O kadar bunaldım