Ay bunu kafama çok takmıştım aylarca sadece parmak ucunda durdu asla düz basmadı ve hiç yürüyen kullanmadık ne yazılar görüp canım sıkıldı zorluyordum çocuğu tam bassın diye merak etmeyin düzeliyor çorap felan giydirmeyin direk bassın ayağı yere düzeliyor canınızı sıkmayın ben bu yüzden çok canımı sıkmıştım nerdeyse 1 yaşına doğru düzeldi doğum gününe 2,3 gün kala yürümeye başladı çok şükür