Selam kizceler oglum 3 Yasina giricek temmuzun 25inde konuşmuyor anne baba dede mama memeden baska kelimesi yok bizde gelişimsel pediatriye götürdük herşeyi normal dedi.bi sıkıntı yok bide isitme testi isticem dedi dün gittik gecemedi isitme testinden doktor dedi bunlar bizi yaniltabilir dedi uzulmeyin siz dedi bera testi yaptircaz uykudaa 17 ağustosta ozamana kadar zaman nasil gecicek bilmiyorum varmı böyle bisey basina gelen 🥺