miray31 Emzirme döneminde dişçiye gittiniz mi? Dolgu vs yapılabiliyor mu? Dişim çok ağrıyor nasıl bir süreç oluyor gidince?
Pol34 miray31 yaptırdım ben çürük vardı uyuyamıyordum artık bir de emziriyorsanız daha da hızlı çürüyor diş. Bi günde tedavi etmişti iyi ki yaptırdım dedim. 4 saat kadar emzirmedim sütü sağıp döktüm sonraki sütle emzirmiştim
Zyneepemee miray31 hamileyken sinirlerini aldırmıştım doğumdan sonra kanal tedavisi yaptırmıştım 3 saat falan emzirmemiştim
Ruveydaa miray31 Ben gittim canım, 4 saat emzirmedim sonra. İlk sütüde sağıp attım. Sonra emzirmeye devam etmiştim. O zamanlar bebeğim 2 aylik falandı
miray31 Zyneepemee benim de hamileyken çürümeye başladı şimdi ağrı yapmaya başladı 3 saat yetiyor mu sütten gidiyor mu hemen ?
Pol34 miray31 evet benim de hamilelikte başladı doğum emzirme derken erteledim çok ilerledi ama hemen düzeldi dünya varmış dedim
Ruveydaa miray31 Çocuk doktoru ve diş doktorum 4 saat bekle dedi bilmiyorum canımm. İlk sütüde sağıp at sonra emzir demişti. Tabi ben 6 saat kadar beklemiştim. Sağdigim sütler vardı dolapta onları vermiştim bebeğime.
Gamzosgamzos miray31 ben 4 tane 20 lık diş çektirdim doktorum hemen emzirebilecegimi söyledivehemen emzirdim bir sorun yaşamadım çok şükür
Sehnaz56 miray31 ona göre uyuşturuyorlar ön dişlerim için gitmiştim uyuşturmamıştı yarın yine gideceğim 🥹
Sehnaz56 miray31 ben gitmiştim sıkıntı olmaz demişti doktor azıcık vermişti ama sanırım ben emzirmdim