Massey Merhaba bebeğim 33 günluk burnu hırıltılı 2 gündür çok huzursuzlaniyor emerken zorlanıyor yenidoğanlarda burun temizligini nasıl yapıyorsunuz serum fizyolojik kullaniyormusunuz
Meloyloy Massey Massey Kesinlikle kullanın, aspiratör ve serum fizyolojik çok güzel, rahatlar bebiş, oğlum 8 aylık halen kullanırım ve asla yanımdan ayırmam.
Usnac1995 Massey yenidoğanda sürekli olur, sabah olur öğlene geçer kimi zaman. Fizyolojik damlatın 2 damlaydı sanırım, aspiratörle çekin. Bazen gerçekten iyi geliyor akıntı açılıyor baya