Merhaba. Bebeğim 7 aylık ve gece ağlayarak hatta birden bağırarak birkaç kez uyanmaya başladı. Bazen emzikle, bazen de memeyle kucağıma alıp konuşarak susturuyorum. Gündüz herhangi bir sorun yokken gece ortalama 2 saatte 1 bu durumu yaşıyorum. Benzer bir süreçten geçen var mı? Nasıl çözüm buldunuz?