Asillmom kızım 2 aylık oldu ve 5.700 çıktı kilosu. İnanın herkes konuşuyor kızıma kilolu dediler, o yüzden takmayın insanları. Bence gayet normal kilosu, yeğenimden biliyorum. Biz sadece anne sütüyle besleniyoruz, birkaç gece fazla ağladığı için aç olduğunu düşünüp 30 ml mama yapıp vermiştim ama içmedi kızım. Meğerse atak haftasındaymış, o günleri daha anlayışla geçiriyoruz veya duş aldırıyorum akşamları gece rahat uyuyor. Eğer bebeğiniz talep etmiyorsa mama vermeyin, gece huysuzsa deneyin ama emzirirseniz zaten sütünüz çoğalıyor, dediğim gibi ben bir kere denedim, atak haftasında olduğunu anlayınca bir daha vermedim. Geceleri uyandırıp emzirdim, şimdi kendi istemesini yeni yeni bekliyorum