Bebeğim 4 aylık, emerken bıraktığında normal bırakıyor ama kucağıma aldığım anda ağlıyor sonra kendi halinde susuyor. Bazen emzik istiylr diye düşünüyorum veriyorum susuyor. Acaba doymadığından mı ağlıyor. Kilo alımı,bezi gayet iyi durumda ne yapmalıyım bilmiyorum