Dolores kivitoannesii bizim de bugün 3.senemiz :) diyette olduğumuz için pasta olayını bugün bebişle birlikte yapıyoruz. Yemek olayını haftaya pizza+şarap gecesi yapacağız. Kısım kısım yani. 😁 özel bir pasta yaptırdık üstü yazılı olanlardan, bilirsiniz
Uffsananebeslk kivitoannesii Ay bizim de 4 :) ama nisanda olmustu. Ben hicbişi yapmadım ya ahaha🤣 Özel pasta yaptıraydın