Kızlar doğumdan sonra tüm normal anneler gibi saçlarım döküldü. Güzelim sarı saçlarımı kumrala boyattım. Ama ne yaparsam yapayım eski hacimli saçlarım geri gelmedi. Hele bi de yeni çıkan saçlar var ki benim gibi bir kıvırcıkta nasıl durduğunu siz düşünün. Her gün dışarı çıkarken saçıma saç spreyi basmak zorunda kalıyorum. Velhasıl kelam istiyorum ki saçım volüm kazansın, hızlı uzasın ve parlasın. Allah aşkına üzerime krem, şampuan önerisi fırlatın.