seboss35 canim ben iki kez gittim Cunda adasında kıvrak otel diye bı yerde kaldım çok memnun kaldım orda şeytan sofrasına sarımsaklı plajına gidebilirsin bı de bı yerde yemek yemistik bizde öneri üzerine gidip bayağı sıra bekleyip girmiştik güzel bı yerdi adını unuttum eşime sorayım oraya gidebilirsin