Cocisko çalışıyorum ben eve geldikten sonra ağzına yemek sürmeyen geceleri hala iki saatte bir kalkıp emen sabah uyandığımda işe gitmeden en az yarım saat süt keyfini beklediğim bir çocuktan bahsediyorum 2 yaşındaydı ve bana artık öööğ gelmişti 😅valla bence bu da bir bağımlılıktı. Tabi kimsenin sürecini ve yaşadıklarını tam olarak anlayamayız☺️benimki nacizane kendi deneyiyim, paylaşmak istedim.