Kayraaamomm büyük oglum 3 bucuk yasında 1 bucuk yasında alıstırdım 1 ayda anca alıstı yası geregiyle sanırım ama ben pes etmedim cünkü uykudan hep kuru kalkıyordu bu yüzden sabrettim gecede hiç çişe kaldırmadım alısmasın diye
Smdi kucuk ogluma basladım 23 aylık oda 2 gün olcak kaka işedi altına korktu biraz yıkadım temizledim cişini de hep altına işedi öyle öyle sabırlı olmak gerek herşeyi anlıyor tuvalete yaptıgı da oldu farkında yani gecede 1 kere kaldırdım emmeye kalkınca çişe tuttum yaptım gerisinde işemedi ben gece gündüz aynı anda kesilmeli taraftarıyım