Kızlar dün gece bir kedi bulduk eve getirdik bugünde veterinere götürecektik evden çıkmadan kedi baya bi miyavladı sonra tuvaletine gitti kustu parazit kusmuş veterinere sorduk iç parazit var daha da kusar dedi. Ama sabah uyandığımda tuvaletten kaçmış oraya kapatmıştım aşıları yapılana kadar sabahta bebeğimle oynamış kameradan izledim. Sizce birşey olur mu ? Aşılarını şuanda yaptırdık iç dış olarak yaptırdık çok tatlıda kedi kızım onu sevdi hiçte zarar vermiyor birlikte oynuyorlar. Veteriner sizinde parazit ilacı kullanmanız gerekiyor ama bebek için birşey diyemem dedi.