slkmsncemile Arkadaşlar bebelerinin arasında 1 1.5 yaş olan varmı, ben hamileymişim ya… Umay 28 Temmuz’da 1 yaşına girecek 1.5 yaşından 2 ye giderken doğsa napıcam diye düşünüyorum 😂
lyl0742 slkmsncemile hayırlı olsun 😂 planlı değil ama korumasız oldu sanırım sağlıkla gelsin yiyecek ekmeği varmış derler bizde
Minico slkmsncemile Hayırlı olsun🌸 Eltimin çocukları arası tam 19 ay haliyle zorluğuda oldu ama onun ilk çocuğu büyük olduğu için çok destek oldu annesine. Sizinde yakınınızda aileniz, eş ailesi varsa destekle daha kolay olur. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲
slkmsncemile lyl0742 planlı değil korunmalı oldu 😂 annemde bana prezervatif+ spiral varken hamile kalmış zaten şaşırmadım.
Beyninizikullanmakucretsizdir slkmsncemile bu hayatta kimseye güvenmeyin diye boşuna demiyorlar gözün aydın sjkdjd 😆😆😆
DrkAyz slkmsncemile Ayyy en korktuğummm 😅 hayırlı olsunnnn umikoya kardeş geliyo beraber büyürler aslında yaş farkı çok iyi eltimden biliyorum çocuklar kavga etmeden büyüdü resmen 😅😂😂
slkmsncemile Minico kayınvalidem saçımı yolduktan sonra ağlayacaktır yüksek ihtimalle, onun dışında en büyük destekçim normalde o ama kıyamam gibi hem çalışıp hem bize koşuyorlar 😍
Minico slkmsncemile Yaaa😂 konu torun oldu mu onlarda size kıyamaz destekçiniz olurlar, sizde bu sürede evdeki minnoşu hazırlarsınız minik abla😍
35lavanta slkmsncemile Yaşayınca görcen 😂😂😂😂😂 yani şimdi sana burda göz göre göre çook kolay olcak diyemem illaki zorlancan ama belirli bir süre sonra kolaylaşacak
midekoruyucu slkmsncemile ah hayırlı olsun ikisi birden büyür İnşallah büyütme gözünde. Seni en iyi @Mtbuaaa anlar 😂😂😂
slkmsncemile midekoruyucu gelsin o buraya gelsin, psikolojik olarak çöktüm yeminle geceden beri ben ne yapacağım diye…