Doga0812 Türkçe’yi sonradan öğrendin galiba. Yazında herhangi bir soru cümlesi yok. Nedenini merak ediyorsan diyetisyene ya da dahiliye uzmanına sor. Kızartma yiyormuş ve kilo veriyormuş. “Muhteşem canım, harika” falan yazmamızı bekledin galiba. Sensin değişik ve gramer bilmeyen cahil.