Nrc-2 yaa çok geçmiş olsun size de. Çok zor bi hastalıkmış gerçekten yaşam kalitesi tamamen düştü hergün evde yatıyor , geceleri acile koşturuyoruz. Eşimin normal kan değerlerine bakılıyor hep, alerji olmuşsunuz diyorlar acilde. Karaciğer vs.gayet normal dediler. Dermatolog bugün görünce direkt kurdeşen yani ürtiker olmuşsunuz dedi. Kalıcı mı yoksa geçici bir şey mi onu da bilmiyoruz o zaman sizin anlattıklarınıza bakılırsa. Umarım çabucak geçer kortizonlar iyi gelir de.. Prednol diye bir ilaç günde 4 kez kullanılacakmış iyi geldiği taktirde azaltarak devam edilecek. Siz de bunu kullandınız mı ? Bir de arkasından Rupatek diye bir ilaç. Onu birazdan içecek ilk kez. Etkili mi onu da bilmiyoruz