İyi günler hanımlar. Benim kızım da çoklu besin enerjisi var 5 ana besine ciltli reaksiyon gösteriyor vücudu. Yaklaşık 7 aydır da tedavi görüyoruz. Levmont kullanarak tedavi sürecimiz devam ediyor. Arefe günü doktora gittiğimizde sonuncu besin olan yumurta deneyelim artık azar azar dedi doktorumuz. Eğer buna da vücudu tepki göstermezse yavaş yavaş yedirelim vücudu tanıştıralım yumurtayla denildi, ben gayet mutluyum havalara uçuyorum hatta şey bile dedim benim bayramım arefe günüydü diye. bugün doktorumuzla konuştuğumuzda alerji değeriyle alakali olan igE değeri sürekli olarak artıyor dedi. Bilmediğimiz bir besine daha alerjisi var yani ya da hassasiyeti var. tam olarak biz de bilmiyoruz, doktor da yorum yapamadı. alerjik yedirdiğim bir şey var mı dedi benim bildiğim yok. Alice diye bir test önerdi 9000 liraya yaptırabilirseniz onu yaptırın en geniş parametreli alerji testi o dedi. Bunlar olurken ben otomatik olarak 11 aydır sürüncemede olan bu durumdan, bilinmeyen bu alerjiden,bu değerin sürekli yükselmesinden dolayı oturdum bir güzel ağladım Bir saat. Şimdi başka bir doktor bakıyorum ikinci bir doktor görüşü için. çevremdeki herkes canımın sıkılması olayına üzülmeme abartıyorsun diyor. kızım 19 ayında. Zaten diğer açılan alerjenleri zor zar yediriyorum. Süt peynir yiyip içmesi lazım poğaçanın böreğin içerisinde yedirip içiriyorum. diğer türlü direkt ağzına sürmüyor tükürüyor tabağa fırlatıyor, üstüne şu an yumurtaya da tepki gösteriyor ama doktor yedirmen lazım vücudunun alışması lazım diyor. Daha zor durumda olan çocuklar hastalar var evet bunu kabul ediyorum, bu da benim sınavım onu da biliyorum ama çevremden anlayış görememek ve bir yerde dolduğunu taştığını kabul edilmemesi cidden canımı çok sıkıyor hakkınızı helal edin uzun oldu belki karışık oldu ama uyku tutmuyor artık beni