Bestiee Kızlar menenjit aşısı sonrası aşı yerinde kızarıklık ve hafif sertlik var. Kolonyalı pamuk uygulasam ağrısını biraz hafifletebilir miyim ya da soğuk kompres daha mı iyi olur ne yapabilirim canı çok acıyo 😔
ElifDefne3535 Bestiee kolonya değdirmeyin yıkamak bile yasak ki delik açık mikrop kapmasın diye ben ellemiyorum kendiliğinden geçiyor ama çok çok agriis var huzursuzsa calpol verebilirsiniz biraz
Dmt-01 Bestiee bize aşı yapan hemşire şilik olursa limon kolonyası dolapta beklet soğuyunca pamuğa döküp masaj yap demişti
Pasamm14 Bestiee calpol yada parol verin soğukta işe yarar eğer koydurursa biraz koyun ağrıyı hafifletir
Nrc-2 Bestiee hafif buz uygulaması yapabilirsiniz bizim doktorumuz önermişti. Calpol de verebilirsiniz
Bestiee ElifDefne3535 menenjite yasak demediler aslında vereme yasak demişlerdi su değmesin demişlerdi
ElifDefne3535 Dmt-01 hemşire yanlış bilgi vermiş size sanırım aşı yapılan yere masaj yapılmaz her aşı olduğumda aşı yeri şişer dağılmaz ağrısı olur asla masaj önermediler sadece alkollü pamuk
Bestiee Pasamm14 buzluğa havlu koydum şimdi soğuk kompres yapıcam eğer hafifletemezsem calpol vericem
ElifDefne3535 Bestiee bize her aşıdan sonra duş yasak geçen menenjit vurulduk doktorumuz 1 gün yıkama dedi
Dmt-01 ElifDefne3535 bilmiyorum valla öyle demişti çok şükür kızımda hiç şişlik filan olmadı ama korona aşısı olduğum zamanda başka bi hemşire aşı yapmıştı o da aynı şeyi söyledi ve bende şişlik olmuştu ben yapmıştım