Selam kızlar benim oğlum tam 12 aylık ve bana gelmiyor emziremedim sütüm yoktu 8 aylıkken işe başladım ücretsiz iznimde bittiği için anneme bağlı eşime bağlı eve gidince oynuyorum ilgileniyorum parka götürüyorum ev işlerini bırakıp onunla ilgileniyorum ama ben kucağıma gel deyince gelmiyo ne yapmam lazım kızlar lütfen akıl verin