Normalde bir hafta 10 günde geçiyormuş sarılık benim 2 buçuk ay sürmüştü emzirmekten başka bi çözüm yok malesef ben test yaptırmıştım anne sütü sarılığıymış benim ki sonradan geçti 3 ay 6 ay ya da 9 ay da biter demişti doktor çok şükür 3 ay olmadan bitmişti uyandırmakta güçlük cekmiyorsan sıklıkla emzirmek gerekiyor bunu ztn biliyorsunuzdur