Bebeğim 4.5 aylık 2 haftadır geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu ile uğraşıyoruz ilk önce 5 gün antibiyotik kullandık şimdi 10 günlük tekrar verdi doktorumuz ama kizim bu süreçte hep ishal oldu antibiyotikle beraber doktorumuz bebelac LF diye bi mama söyledi benim kizim her mamayi icmiyo cok zor oluyo bizim ivin normalde aptamil conformil kullaniyoduk onun yetine normal aptamil alın dedi onu kullanıyoruz ama günde 3 4 d3fa büyük tuvaletini yapıyor çok cıvık değil ama nasıl yapabilirim bebelac LF yı bulup alıp zorla vermeye mi çalışayım nasıl yapayım bilemedim bide bu ishal idrar yolunu hep tekrarlar mi çünkü yapınca öne doğru her yere sivaniyor ya bilemedim tecrübeli anneler den bilgi istiyorum bide biz bu süreçte prebiyotik kullanmıyoruz kullanmak gerkli mi acaba teşekkürler