Arkadaşlar merhaba, oğlum 14 ayını bitirdi ama hala desteksiz tek bir adım atmaya niyeti yok. Tutacak bir yer bulamayınca direk yere bırakıyor kendini, emekliyor. Olduğu yerden bir yere tutunmadan direk ayağa kalkıyor, duvarlardan, dolaplardan, koltuklardan tutunarak her yere gidiyor ama asla desteksiz tek bir adım atmıyor. Napsam da desteksiz yürümeye teşvik etsem ben bebemi 🙃 (18 aya kadar normal evet biliyorum ama insan kafaya takıyor, çevresindeki yaşıtları yaşına, girmemiş bebekler bile yürüyüp koşarken, aaa daha yürümüyor mu yorumlarından gına geldi😩)