Bebeğim 3 ay 4 günlük üç gündür sanki bı yerine bişey yapmışım gibi ağlıyor yatırıyorum ağlıyor kucakta ağlıyor dün memeyi görünce de ağlıyordu zorla emzirdim bugün çok şükür emiyor ama çıldırmama ramak kaldı gündüz uykumuz yok denilecek kadar az ne yapıcağımı şaşırdım tam güldürüp mutlu etmeye başlıyorum dudağını büzüp yine ağlıyor gazı yok karnı tok altı temiz niye böyle yapıyor anlamış değilim, atak mı bu nedir ne kadar böyle gidicek 🥹