nzlsprtkn Gebesiniz hayırlı olsun ama daha çok yeni belli aralıklarla kan bastırmanızda fayda var çünkü anlamlı bir artış olması gerekiyor sağlıklı bir gebelik için. 2 haftayı beklemeden bence tekrar kan baktırın