Görenler lütfen yazabilir mi yani isme tepki göz teması var sadece utangaçlık tan gözünü kapatıyor o kadar komut alma da eskiye oranla baya arttı hayali oyun başladı önce bebeklerle pek oynamaz di işaret etme yok maalesef,😔 dün dışarda köpek gördü yaprak kopartıp köpeğe uzattı bir iki adım uzağında durup kedi köpek görsün dönüp bize bakar ay ay der kendi akranlarıni küçükleri sever gider elini tutar cici yap derim yanağını sever.bu arada gelişimi normaldi yani yürüme emekleme bay bay alkış hep zamanında yapmıştı sadece bay bay şu an yapmıyor bu ay alo yapmasını öğrendi işte parkta kendi başına kayabilir merdiven çıkabilir motor gelişimi iyi şekilli oyuncak aldık içine koyuyo şekilleri.ama çoğu oyuncağı fırlatır yere😔 tekerlek felan çevirmez.gecen ay kendi etrafında dönmesi vardı bir aydır hiç dönmedi zaten çok nadir ve kısa süreli yapıyordu.tek büyüyen bir çocuk sadece anne babasını görüyor kimse yok etrafimizda geçen ay köye gittik bir yirmi gün işte orda birwz açıldı çocuk utanması azaldı biraz ben tek büyüdügu yalnız olduğu için göz kapatmasını normal buluyorum.iste doktor da otizim var diyemem ama yokta diyemem demişti geçen ay bir ay TV kes demişti bu hafta gidicem ama çok korkuyorum gerçekten otizim diyecek diye😔siz ne düşünüyorsunuz kızım hakkında.kendi dünyasında yaşaması gibi şeyleri yok sürekli peşimde dolaşır oynamak ister sarılır yere yatarım sırtıma çıkar bilmiyorum ya şu an beni korkutan isaret etmemesi ve bay bay yapmaması