Siyahii hiç de korkmuyorum. Ne demek beni sıkıştırmaya çalışmak , dikkatimi dağıtmaya çalışmak. Kaza yapsam daha mı iyi ? Bişey olursa ararım polisi. Bir de bayan olunca pek kavga etmiyorlar , kusura bakmayın deyip geçiyorlar 😅 bu güne kadar bana öyle denk geldi. ☺️