Papiii kafa derisine yapışık şu an bizimde böyleydi bi türlü geçmedi saçları da dökülmeye başlayınca iyice belli oldu saçını da yemeye yeltenince sıfıra vurdum bir de ne göreyim kafasında felaket bir konak var life şampuan döktüm masaj hareketleri ile konakları temizledim düşün sıfıra vurduğum halde o şekilde temizleyebildim bir iki yıkamada sonra geçti ve çol güzel de saçlarımız çıktı size sıfıra vurun demiyorum tabii ama biz bu şekilde kurtulduk konaktan