Eftelya32 Oğlum 21 aylık geceleri uyutmayacak kadar öksürüğü var burnunu açıyorum ama faydası olmuyor doktor fitospan şurup verdi iyice öksürüyor sanki küçük olduğu için balgamını çıkarmasını bilmiyor geri yutuyor ne yapabilirim öksürüğünün geçmesi için
HiraNurveAnnesiii Eftelya32 ismini unuttum prospan olabilir öksürük şurubu gayet iyi Odasında toz olmasın, yatağındada Pekmez ,bal , ıhlamur,ve öksürüğü hemen kesen ada çayı deneyin derim az az
Cerenkl Size akgün öneririm ben bebeğimde ne zaman öksürük olsun hep onu yaparım tavada eritin yağlı kağıt koyun tavaya öyle yapın erimeye başladığında dumanlar çıkıcak pamuk alın büyük olsun pamuğu dumana iyice tutun pamuk sıcak olucaktır hafif sıcaklık gidince bebeğin göğüsüne koyun gece boyu kalsın öyle hatta bu işlemi yaparken bebeğinizin duman çıkınca biraz orda tütün dumanı içine çeksin çok işe yarıyor bi kaç gün yapın internetten araştırın faydalıdır