Bibebek_ Antalya’da yaşıyorum, bebeğim 5 aylik. Hem gece hem gündüz klima 26 ya d 27 derecede açık duruyor. Sleep moduna alıyorum. Oğlumu da gunduz atlet zıbın ve şort gece de kısa kol uzun paça zıbın ve çorapla yatırıyorum. Ama baş bölgesi terliyor bir iki gündür.. çorapları da çıkaracağım artık