Kızlar kızım 13 aylık aynı anda boğaz ve kulak emfeksiyonu olmuştu antibiyotik kullandık ama hala öksürüğü devam edşyo yüksek dozda antibiyotiğe geçti doktor.Onu da kullanıyoruz doğal takviye olarak verebileceğim bir çözümünüz var mıdır sarımsaklı karışımlar gibi teşekkür ederim şimdiden