bebeğimiz ağır süreç geçirdi entübe oldu enfeksiyon çıktı 2 hafta antibiyotik verdiler. şu anda iyileşti ama kilo alımını bekliyorlar şuanda 2,3 kilo. 2,5 doğdu. taburculuk hiç konuşulmuyor ben hastanenin süreci uzattığını düşünüyorum 4.haftadayız. Allah tüm hasta bebeklerimize şifalar versin. dua ile