Ocakalti Maalesef bende aynı sekildeyim şimdilik yürüyüşlere başladım biraz da hamur işi tatlı vs yemezsem gider diye düşünüyorum çünkü herkes emzirerek oturduğumuz yerden kalori yaktığımızı söylüyor