Merhaba güzel anneler..
Size bir şey sormak istiyorum? Ben kendime ait bir butik giyim dükkanı açmak istiyorum ☺️ Aranızda açan ya da tanıdığı olan var mı? Nasıl oluyor? Nasıl ilerliyor? Bulunduğum ilçede hiç kıyafet satan güzel yer yok ihtiyaç olduğunu da düşünüyorum Şimdiden cevap verenlere teşekkür ediyorum 🫶🏼🫶🏼