Kızlar oğlum 8.5 aylık oldu hep et yediriyorum birazda tavuk ve balığa geçmek istiyorum. Bu ayda hangi balığı alabilirim kendisine ve philips buharlı pişiricim var onda balığı yapsam olur mu ? Tavuğu da hangisinden verdiğimin önemi var mı örneğin but kelebek tavuk pirzola falan ? Ve buzluktan çiğ tavuk çıkarıp kullanabilir miyim