Kızım 1.5 yaşında doğumda iki tane kahverengi leke vardı biri göbek biri bacağında. İnternette bi doktor bu lekeler için tehlikeli olabiliceğini söylemişti. Gelişim geriliği yapıyormuş filan. Kendi doktorumada randevu bulamıyorum ya göstermek için. Siz böyle bişey ile hiç karşılaştınız mı