Oğlum 8 aylık doğduğundan beri kabızlık sorunuyla uğraşıyoruz mama kullanıyoruz anne sütü almadı ne yaptıysak kabızı geçmedi 💩 yaparken çok ıkınıyor kendini sıkıyor çığlık çığlığa ağlıyor karnına sürekli masaj bisiklet çevirme vs yapıyoruz tecrübeli anneler nasıl geçer?